1. CZĘŚĆ OGÓLNA

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o.  (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: 08-300 Sokołów Podlaski ul. Kosowska 75. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na w/w adres lub drogą e-mailową pod adresem: puik@sokolowpodl.pl.

Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@puiksokolowpodl.pl.

Podstawa prawna

Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Kontakt

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które podałaś/eś kontaktując się z nami (w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail oraz inne dane, które podałaś/eś w treści wiadomości kierowanej do Administratora). Podanie tych danych osobowych jest konieczne, aby móc nawiązać kontakt.

Wykorzystujemy ww. dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane przez Ciebie zapytanie – art. 6 ust.1 lit. c, e RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres 5 lat, a następnie niezbędność danych zostanie poddana weryfikacji i ewentualnemu usunięciu.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Kontakty służbowe

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wymiany danych osobowych w ramach kontaktów służbowych. Działamy w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich m.in.: pracowników, współpracowników, wolontariuszy, beneficjentów, kontrahentów, klientów, urzędników. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora bezterminowo.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

BIP

Dane osobowe są przetwarzane również na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie, w tym udzielenia odpowiedzi na wniosek związany z dostępem do informacji publicznej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO; realizacji zadań statutowych przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. c RODO; dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez okres niezbędny do wykonania obowiązku archiwizacyjnego.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Faktury, dowody księgowe

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wystawienia faktury/dowodu księgowego oraz rozliczenia płatności - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. c RODO – zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Uczestnicy spotkań on-line

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci udziału w spotkaniach i szkoleniach organizowanych przez Administratora w formule online, w tym nawiązania kontaktu. Podstawą prawną naszego działania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane będą przechowywane do zakończenia spotkania. Twoje dane przetwarzane będą również w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Podstawą prawną wykorzystania danych w tym celu jest nasz prawnie uzasadniony interes  – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W tym celu dane będą przechowywane 3 lata od dnia zakończenia spotkania/szkolenia.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

Monitoring wizyjny

Przetwarzanie odbywa się w celu zapewnienia porządku publicznego i bezpieczeństwa osób przebywających na monitorowanym terenie oraz jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora  – art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

  1. DZIAŁALNOŚĆ MERYTORYCZNA ADMINISTRATORA

Dane osobowe przetwarzane są między innymi na podstawie następujących ustaw:

  1. ustawa z dnia  7 czerwca 2001 r. o zbiorowym  zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
  2. ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  3. ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
  4. ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

Dane osobowe są przetwarzane na podstawie złożonych wniosków i zawartych umów m.in. w sprawie:

  1. Odbioru odpadów komunalnych;
  2. Dzierżawy urządzeń/pojemników;
  3. Zaopatrzenia w wodę;
  4. Odprowadzanie ścieków;
  5. Przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej.

Celem przetwarzania jest m.in. realizacja zawartych umów – art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz obowiązków prawnych nałożonych na Administratora – art. 6 ust. 1 lit. c RODO a także realizacja zadań w interesie publicznym art. 6 ust. 1 lit. e RODO. Dane mogą być przetwarzane w celu obronnych lub dochodzenia roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane będą przechowywane przez 5 lat od zakończenia świadczenia usługi a następnie zgodnie
z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

  1. CZĘŚĆ DLA KANDYDATÓW DO PRACY/PRACOWNIKÓW 

Rekrutacja na podstawie Kodeksu Pracy

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym w przepisach prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO – na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy na podstawie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Możliwe jest również przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych naborów pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.

W przypadku kandydatów, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji a następnie przez okres 3 lat w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w następnych naborach, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

W przypadku kandydatów, z którymi została zawarta umowa o pracę dane włączane są do akt osobowych pracownika i przechowywane zgodnie z przepisami prawa.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Rekrutacja na podstawie Kodeksu Cywilnego

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w tym weryfikacji kwalifikacji – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Jeśli w dokumentach zawarte są dane osobowe, które nie zostały wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, ich przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie wyrażonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Możliwe jest również przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych naborów współpracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu weryfikacji i potwierdzenia kwalifikacji.  

W przypadku kandydatów, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji a następnie przez okres 3 lat w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w następnych naborach, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

  1. CZĘŚĆ DLA CZŁONKÓW RODZIN

Elastyczna organizacja pracy

Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dziecka odbywa się w związku z przyjęciem i rozpatrzeniem wniosku dotyczącym elastycznej organizacji pracy dla pracownika wychowującego dziecko, do ukończenia przez nie 8 roku życia – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO – dane będą przechowywane przez  50 lat, licząc od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy – dla stosunków pracy nawiązanych przed 1 stycznia 1999 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli nie został złożony raport informacyjny lub 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł albo od końca roku kalendarzowego, w którym raport informacyjny został złożony – dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 2018 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli został złożony raport informacyjny.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Przetwarzanie odbywa się w związku z przyznaniem ulgowej usługi i świadczenia oraz dopłaty z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i ustalenia jej wysokości – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. b RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane tak długo jak wynika z przepisów prawa. Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przechowywane są przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym zostały przyznane świadczenie. Dane, których nie ma obowiązku przechowywać, będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu działania, którego dotyczą. Administrator dokonuje przeglądu przydatności przetwarzania danych osobowych nie rzadziej niż raz do roku.

  1. ZGŁOSZENIE NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 14 CZERWCA 2024 R. O OCHORNIE SYGNALISTÓW

Sygnalista

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które posiadamy w ramach przyjęcia i weryfikacji zgłoszenia dotyczącego nieprawidłowości oraz podjęcia działań następczych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Działamy również w oparciu o nasz uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat  po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. W razie przypadkowego zebrania danych osobowych, które nie mają znaczenia dla rozpatrywanego zgłoszenia dane te zostaną niezwłocznie usunięte w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy.

Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Osoba, której dane są przetwarzane w ramach zgłoszenia

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które posiadamy w ramach weryfikacji zgłoszenia dotyczącego nieprawidłowości oraz podjęcia działań następczych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Działamy również w oparciu o nasz uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat  po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. W razie przypadkowego zebrania danych osobowych, które nie mają znaczenia dla rozpatrywanego zgłoszenia dane te zostaną niezwłocznie usunięte w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy.

Dane osobowe mogą pochodzić  od stron trzecich m.in. od osób dokonujących zgłoszenia.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Osoba przeciwko, której toczy się postępowanie

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które posiadamy w ramach weryfikacji zgłoszenia dotyczącego nieprawidłowości oraz podjęcia działań następczych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Działamy również w oparciu o nasz uzasadniony interes – art. 6 ust.1 lit. f RODO. Jeśli przetwarzamy dane szczególnej kategorii zawarte w zgłoszeniu robimy, to w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. g RODO. W przypadku uzyskania informacji dotyczących wyroków skazujących lub naruszeń prawa działamy na postawie  art. 10 RODO.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat  po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. W razie przypadkowego zebrania danych osobowych, które nie mają znaczenia dla rozpatrywanego zgłoszenia dane te zostaną niezwłocznie usunięte w terminie 14 dni od chwili ustalenia, że nie mają one znaczenia dla sprawy.

Dane osobowe mogą pochodzić  od stron trzecich m.in. od osób dokonujących zgłoszenia, świadków.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

  1. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE

Zamieszczając na naszych stronach internetowych przyciski portali społecznościowych (Facebook) dajemy operatorom tych portali sposobność do zbierania danych osobowych użytkowników naszych stron i ich dalszego przetwarzania w określonych przez tych operatorów celach. Czynimy to w dwojaki sposób:

• Po pierwsze, odsyłamy Cię za pomocą przycisku na stronę internetową odpowiedniego portalu społecznościowego, na której możesz polubić lub obserwować nasz fanpage, jak również polecić go swoim znajomym; Twoja aktywność na portalach społecznościowych jest śledzona przez operatorów tych portali, a zabrane w ten sposób dane są przez nich wykorzystywane m.in. do celów marketingu behawioralnego; dotyczy to jedynie użytkowników naszych stron będących subskrybentami usług portali społecznościowych;

• Po drugie, umożliwiamy operatorom portali społecznościowych umieszczenie na Twoim urządzeniu plików cookies, dzięki którym mogą śledzić Twoją aktywność na różnych stronach internetowych; zebrane w ten sposób dane są przez nich wykorzystywane m.in. do celów marketingu behawioralnego; dotyczy to wszystkich użytkowników naszych stron bez względu na to, czy są subskrybentami usług portali społecznościowych; Celem zamieszczenia przez nas na stronach internetowych przycisków portali społecznościowych jest zwiększenie atrakcyjności tych stron.

Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes (podstawa prawna wykorzystania danych przewidziana w art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promocji i popularyzacji działalności Administratora.

W związku z realizacją opisanych powyżej celów nie przechowujemy danych o charakterze osobowym. Takie dane mogą jednak przechowywać – ze względu na określone przez siebie samodzielnie cele – operatorzy portali społecznościowych. Pozostaje to jednak poza jakimikolwiek uzgodnieniami z tymi operatorami.

Prowadzenie fanpage'y na portalach społecznościowych

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe zbierane w związku z odwiedzinami utworzonych przez nas naszych fanpage'y na portalach społecznościowych (Facebook) i aktywnością podejmowaną na forum tych fanpage'y, w tym informacje o obserwowaniu i polubieniu fanpage’a, zamieszczeniu postów, zamieszczeniu komentarzy pod publikowanymi na fan page'u treściami, reakcjach na publikowane na fan page'u treści oraz o dzieleniu się z innymi użytkownikami publikowanymi na fan page'u treściami itp.). Informacje te, zgodnie ze specyfiką działania portali społecznościowych, są jawne dla wszystkich lub niektórych pozostałych użytkowników tych portali. Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia fanpage'a, w tym w celu opracowania atrakcyjnych treści oraz ich udostępnienia użytkownikom portali społecznościach.

Działamy w oparciu o niezbędność wykorzystania danych do wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Podstawa prawna wykorzystania danych przewidziana w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

  1. ADMINISTROWANIE SERWEREM I STATYSTYKA KORZYSTANIA Z ZASOBÓW NASZYCH STRON

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe dotyczące Twojej aktywności na naszych stronach, obejmujące treść zapytań HTTP kierowanych do naszego serwera przez Twoje urządzenie (adres URL, adres IP, typ przeglądarki, system operacyjny, język przeglądarki, datę i godzinę żądania, identyfikator pliku cookie, przeglądane zasoby strony). Zbierane w ten sposób dane są zapisywane w logach serwera.

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu administrowania serwerem, zapewnienia jego bezpieczeństwa oraz w celach statystycznych. Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu kontaktu –  art. 6 ust.1 lit. f RODO polegający na administrowaniu serwerem, identyfikowaniu błędów w strukturze naszych stron oraz prowadzeniu statystki najczęściej przeglądanych zasobów.

  1. PLIKI COOKIES

Polityka plików "cookies"

Ta strona WWW wykorzystuje mechanizm "cookies" ("ciasteczka") w celu lepszego dostosowania jej do potrzeb użytkowników.

Co to są "cookies"

"Cookies" są to małe pliki zapisywane na urządzeniu użytkownika. Służą do identyfikacji przeglądarki użytkownika w trakcie korzystania z naszych stron WWW. "Cookies" dostarczają informacje statystyczne o ruchu i aktywności użytkowników oraz sposobie wykorzystania strony. Pozwalają one na dostosowanie treści do preferencji użytkownika.

Rodzaje "cookies"

Na tej stronie internetowej mogą być stosować następujące rodzaje plików "cookies":

  1. "niezbędne pliki cookies", umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki "cookies" wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
  2. "pliki cookies" służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
  3. "pliki cookies", umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
  4. "funkcjonalne pliki cookies", umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,

Bezpieczeństwo i dane osobowe

Zawartość "cookies" nie pozwala na identyfikację użytkowników. Żadne dane osobowe nie są za ich pomocą przetwarzane ani przechowywane. Niektóre "cookies" są automatycznie usuwane z komputera użytkownika po zamknięciu okna przeglądarki, czyli po zakończeniu sesji. Inne "cookies" pozwalają na identyfikację użytkownika w trakcie ponownego odwiedzenia serwisu - te nie są usuwane w sposób automatyczny. Takie "cookies" zapisują się w pamięci urządzenia użytkownika.

Zarządzanie "cookies"

Użytkownik w każdym momencie może wyłączyć w swojej przeglądarce obsługę przyjmowania plików "cookies". W wyniku takiej zmiany może wystąpić sytuacja, która utrudni lub całkowite uniemożliwi przeglądanie naszych stron WWW. Każda z dostępnych na rynku przeglądarek internetowych posiada możliwość zarządzania "cookies". Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.

  1. PODMIOTY, KTÓRYM UJAWNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE

Nasza strona internetowa zawiera odnośniki do innych stron www. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko strony internetowej prowadzonej przez Administratora Danych Osobowych.

Ujawniamy Twoje dane osobowe: bankom, Poczcie Polskiej S.A., kurierom,  dostawcom systemów informatycznych np. home.pl.

Ponadto dane osobowe mogą zostać ujawnione organom publicznym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom z nami współpracującym na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

  1. TWOJE PRAWA

W związku z wykorzystywaniem przez nas Twoich danych osobowych możesz domagać się od nas:

  • dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania potwierdzenia, czy Twoje dane osobowe są wykorzystywane, uzyskania kopii swoich danych osobowych oraz do uzyskania informacji związanych z wykorzystaniem tych danych (art. 15 RODO),
  • kopii swoich danych osobowych, których sam nam dostarczyłeś/dostarczyłaś, i przekazania tej kopii bądź Tobie samemu/samej, bądź wskazanemu przez Ciebie pomiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie (art. 20 RODO),
  • sprostowania swoich danych osobowych, gdy są niekompletne lub nieprawidłowe (art. 16 RODO),
  • usunięcia wszystkich lub niektórych swoich danych osobowych (art. 17 RODO), jeżeli odpadł celu lub podstawa prawna wykorzystywania tych danych, np. wobec cofnięcia zgody lub zgłoszenia zasadnego sprzeciwu albo jeżeli dane osobowe były wykorzystywane niezgodnie z prawem,
  • ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO) na czas niezbędny do rozstrzygnięcia o zasadności żądania usunięcia lub sprostowania tych danych albo do rozstrzygnięcia o zasadności zgłoszonego przez Ciebie sprzeciwu lub na czas niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przez Ciebie roszczeń;

Możesz wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 21 RODO). Na skutek wniesionego sprzeciwu rozważymy, czy z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją Twoje prawa i wolności mają pierwszeństwo przed względami ochrony poufności przetwarzanych przez nas danych osobowych.

Możesz w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych (art. 7 RODO). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem ich wykorzystywania na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz prawo do wniesienia skargi w związku z wykorzystywaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Skargę możesz wnieść w formie elektronicznej, w formie pisemnej albo ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu.

Zmiany w Polityce Prywatności

Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na naszych stronach, a w przypadku istotnych zmian poinformujemy Cię bezpośrednio na wskazany adres e-mail.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Mikołaj Żurek
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-09-05 11:19:50
  • Informacja zaktualizowana przez: Mikołaj Żurek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-09-05 11:30:26
  • Liczba odsłon: 19
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2134]

przewiń do góry